ارسال گل از خارج به ایران

ارسال گل از خارج به ایران

آیا شما خارج ایران زندگی می کنید و قصد ارسال گل از خارج به ایران و شهر دلخواه خودتان را دارید؟
ارسال گل از خارج به ایران را توسط گلفروشی سرای گل از هر کشوری در هر کجای دنیا با امکان پرداخت ارزی با تمام حساب های معتبر دنیا، کردیت کارت و پی پال انتقال به حساب بانکی فروشگاه سرای گل در خارج ایران شامل اروپا، آمریکا، استرالیا، کانادا و انگلستان به راحتی و کمتر از ۲۴ ساعت به درب منزل و یا محل کار و هر آدرسی در سراسر ایران انجام دهید.

ارسال گل از خارج به ایران توسط یک گل فروشی آنلاین معتبر

۱. ابتدا یک گلفروشی آنلاین معتبر پیدا کنید. برای ارسال گل از خارج به ایران اگر در نزدیکانتان کسی تجربه خرید اینترنتی گل را داشته است آدرس گلفروشی آنلاین را از ایشان بگیرید، تا اینجا نصف کار شما تمام است، ولی اگر چنین امکانی را ندارید با یک بار جستجو و تحقیق گل فروشی آنلاین معتبر، برای همیشه و با خیال آسوده در آینده و در هر مناسبتی خرید خواهید کرد.

در ارسال گل از خارج به ایران ابتدا در فضای مجازی مانند اینستاگرام و یا اینترنت در جستجوی یک گلفروشی آنلاین معتبر و بین المللی باشید. 

۲. راه های تماس با تیم پشتیبانی آن را بررسی کنید و سعی کنید با آن تماس بگیرید تا مطمئن شوید پاسخگوی مشتریان خود هستند.

۳. نظرات مشتریان را مطالعه کنید. فروشگاه های آنلاین معتبر صفحات مجازی فعالی دارند، توصیه میکنم حتما نمونه کارهایشان را در آنجا نیز نگاه کنید.

۴. ارسال گل به شهرهای ایران را بررسی کنید و مطمئن شوید به شهر مورد نظر شما نیز ارسال گل دارند. خیلی با اهمیت است که گل طبیعی را در تاریخ و بازه زمان دلخواه شما تحویل بدهند در غیر اینصورت وقت خودتان را آنجا هدر ندهید و دنبال گلفروشی معتبر دیگری باشید.

۵. در ارسال گل از خارج به ایران شما از خارج ایران ثبت سفارش می کنید، بنابراین نحوه پرداخت و ثبت سفارش آن را بررسی کنید. باید روش های پرداخت معتبری برای شما فراهم باشد. برای مثال جهت پرداخت با ارز دلار آمریکا و یا ارز دلار کانادا و یا پرداخت از ناحیه یورو شما بدون هیچ زحمتی ، بدون مراجعه به صرافی و در عرض کمتر از چند دقیقه و کاملا امن باید بتوانید پرداخت کنید.

این موارد عموما در انتهای سایت و در قسمت فوتر قابل مشاهده است. فروشگاه های معتبر و بین المللی روش های پرداخت با پی پال و پرداخت مستقیم با کردیت کارت، ویزا و مسترکارت و امریکن اکسپرس را دارند.

۶. حتما دقت کنید نحوه ضمانت محصولات و تحویل آنها به چه صورت است. آیا ضمانتی در قبال تحویل به موقع و باکیفیت گل دارند یا خیر؟

۷. برای ارسال گل از خارج به ایران خیلی مهم است که شما بتوانید آنلاین سفارشتان را پیگیری نمایید و با توجه به هزینه های بالای تماس تلفنی ، مدام نیاز به پیگیری تلفنی نداشته باشید.

۸. با گشت و گذار در فروشگاه آنلاین تنوع گل ها را بررسی نمایید. و اگر محصولات متنوعی را ارائه میدهند خرید خود را انجام دهید .

حالا منتظر باشید تا در تاریخ مورد نظرتان سفارش تحویل شود و از گیرنده بخواهید عکس گل را برای شما ارسال کند اگر همه چیز خوب و درست انجام شده بود از این پس از همان فروشگاه خریدتان را انجام دهید.

ارسال گل از خارج به ایران توسط یک گل فروشی محلی

ارسال گل از خارج به ایران با این روش پیشنهاد نمی شود. گلفروش های محلی عموما به صورت سنتی کار میکنند و راه های ارتباطی آنها بسیار محدود می باشد و امکان پشتیبانی لحظه ای را ندارند. روشهای پرداخت آنها صرفا ریالی می باشد و برای شما گزینه مناسبی نمی باشد.

ارسال گل از خارج به ایران توسط آشنایان

برای ارسال گل از خارج به ایران چنانچه فردی را در ایران و شهر مورد نظرتان دارید که مسئولیت خرید و تحویل گل را به عهده میگیرد گزینه مناسبی است. اگرچه زحمت تهیه و تحویل گل را باید تقبل کند و شما نیز باید محبت ایشان را جبران نمایید که وارد یک پروسه جدیدی خواهید شد. این کار مشکل تر خواهد شد اگر برای مراسم هایی مانند ترحیم و جشن باید گل ارسال کنید چون ممکن است فرد مورد نظرتان فرصت کافی برای هماهنگی را نداشته باشد و شما که راه دور هستید دچار استرس و تشویش شوید .همچنین برای تبدیل ارز و ارسال پول برای شخص مذکور نیز باید به صرافی مراجعه کنید که زمان بر خواهد بود و هزینه مازاد برای تبدیل ارز به شما تحمیل می شود.

ارسال گل از خارج به ایران برای بسیاری از افراد دور از وطن، از طریق گل فروشی معتبر و بین المللی که خدمات آنلاین و راه دور انجام می دهد بهترین و مطمئن ترین گزینه است. زیرا گلفروشی های معتبر که در سطح بین المللی فعال هستند جهت حفظ اعتبار خود، تمام جزئیات و نکات زیر و درشت را در تحویل باکیفت و به موقع گل در نظر می گیرند، پشتیبانی حرفه ای دارند و برای شما روال کار کاملا آنلاین انجام میشود همچنین از لحظه ثبت سفارش تا تحویل، مسئولیت کامل کار را به عهده میگیرند.

گل فروشی اینترنتی سرای گل

ارسال گل از خارج به ایران